کشورهایی که ایرانی ها بدون ویزا میتوانند به آنجا سفر کنند


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

اولین سوالی که مطرح هست شاید برای خیلی از مسافرانی که قصد سفر به خارج از ایران را دارند این است که ویزا چیست؟ چند نوع ویزا داریم؟

ویزا یا گذرنامه :ویزا به طور کلی یک سند رسمی و مجوزی هست که توسط سفارتخانه، کنسولگری و یا اداره مرزبانی کشور مقصد برای سفر اتباع بیگانه به اون کشور صادر میشود و شما میتوانید با در دست داشتن گذرنامه یا همان ویزایتان که مهر آن کشور خورده شده است وارد مرز آن کشور بشوید. انواع ویزا اعم از ویزای توریستی، ویزای دانشجویی،تجاری،پژوهشی میباشد که شما با تناسب به نیازتان ویزا را دریافت میکنید.

حال چه کشورهایی برای ایرانی ها باز است و میتوانند تنها با داشتن پاسپورت وارد کشور شوند:ارمنستان، ترکیه،مالزی، گرجستان، صربستان، تانزانیا، سومالی، اکوادور، لبنان، بولیوی، ساموآ، نپال، ونزوئلا، گیه بیسائو، موزامبیک، کامبوج میباشد شما برای رفتن به این کشورها بدون ویزا میتوانید سفر کنید.

حال بهترین تورهایی مسافرتی که با قیمت ارزان میتوانید بروید و لذت سفری ارزان و بهینه داشته باشید را به شما معرفی میکنیم تا خاطره ی سفری رویایی برای شما به جا بماند.

کشور ارمنستان

ارمنستان از جمله کشورهایی است که بدون ویزا برای ایرانی ها باز است و تنها با داشتن پاسپورت شما وارد مرز این کشور میشود. تور زمینی ارمنستان و تور هوایی ارمنستان هر دو از تورهایی است که با قیمت بسیار مناسب میشود تور را بی هیچ دردسری خرید کرد و رزرو هتل های لوکس را با قیمتی ارزان تر از همه جا انجام داد. برای سفرهای برنامه ریزی نشده و غیره منتظره هم میشودتور لحظه آخری ارمنستان را خریداری کرد.

wF0e8Q9nyLcugAAAABJRU5ErkJggg== کشورهایی که ایرانی ها بدون ویزا میتوانند به آنجا سفر کنند

کشور مالزی

کشور زیبا و سرسبز مالزی با آب و هوای گرم و استوایی در تمام فصول سال میزبان تعداد زیادی از گردشگرانی است که بدون ویزا و تنها با داشتن پاسپورت میتوانند تور مالزی برای اوقات فراغت خود انتخاب کنند. در این کشور همیشه تابستان است بنابراین از نظر دمای هوا خیلی تفاوتی ندارد چه زمانی از سال را برای سفر انتخاب می‌کنید. اما اگر به دنبال سفری ارزان باشید باید تور ارزان مالزی در فصل های خاص سال را انتخاب کنید یا برای تور لحظه آخری مالزی گوش به زنگ باشید. به غیر از کوالالامپور که پایتخت مالزی است، جزایر زیبای لنکاوی و پنانگ نیز در میان گردشگران تورهای مالزی بسیار محبوب هستند.

برای خواندن ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.





:: برچسب‌ها: کشورهایی که ایرانی ها بدون ویزا میتوانند به آنجا سفر کنند , تور کیش , تور استانبول , تور آنتالیا , تور مشهد , تور دبی , تور مالزی , تور گرجستان ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی بهجت
ت : سه شنبه 14 فروردين 1397
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');